Garantie

Wij leveren al onze toestellen met de garantievoorwaarden van desbetreffend merk.


Wanneer uw telefoon defect is heeft u 3 opties:

1. Toestel naar onze winkel in Zuidwolde brengen, wij melden uw toestel vervolgens aan voor garantie bij desbetreffend reparatiecentrum
2. Toestel naar ons opsturen, wij melden vervolgens uw toestel aan voor garantie bij desbetreffend reparatiecentrum
3. U kunt de telefoon zelf aanmelden voor reparatie, dit kan bij https://www.drmobile.eu/nl/ 

1. Toestel langsbrengen in Zuidwolde.
U kunt indien uw toestel defect raakt met uw toestel bij ons terecht in Zuidwolde op de Hoofdstraat 161, 7921 AJ Zuidwolde. Langsbrengen kan tijdens onze openingstijden, deze staan aangegeven op de website.

2. Toestel naar ons opsturen.
Wanneer u niet in de gelegenheid bent om de telefoon naar ons toe te brengen dan kunt u de telefoon naar ons opsturen.
Let wel op dat u het volgende meestuurd:
- Telefoon
- Batterij
- Lader (indien de telefoon een laadprobleem heeft)
- Kopie aankoopbon.

U kunt de telefoon voldoende gefrankeerd, ongefrankeerde verzendingen worden niet door ons geaccepteerd!, opsturen naar:
Gsm & Zo
T.a.v.: Garantie Reparatie
Hoofdstraat 161
7921 AJ Zuidwolde

Naar ontvangst van de telefoon zal de telefoon aangemeld worden bij desbetreffend reparatiebedrijf, na de reparatie zal de telefoon voldoende gefrankeerd naar u retour verzonden worden.

3. De telefoon zelf aanmelden voor de reparatie.
Indien u voor deze optie kiest dan is de doorlooptijd van de reparatie meestal het kortst!
U kunt de telefoon voor reparatie aanmelden bij https://www.drmobile.eu/nl/, let op: U dient wel de aankoopbon mee te sturen voor de garantie.

Het is ook mogelijk om uw toestel aan te melden via de website van desbetreffend merk.



 

© 2018 - 2020 GSM & Zo | sitemap | rss